Deniz07 Merhaba kızlar 4 aylık olduk yarın kontrolümüz var sizin bebişler kaç kg biz bugün bebişimle tartıldık 7300 kg falan olmuşuz iyi mi ?
Aalya Deniz07 6.5 aylıkken bebegim 7200 dü 😆 almıyor benm bebegim 4. aydan beri her ay 300 gr maalesef z🤦♀️😆
Mlke301020 Deniz07 4 aylıkken oğlumda aynı kilodaydı. 😊 5 aylık oldu 360 gr almış sadece hareketleri arttı bide sütümde azalmamı oldu bilemiyorum 🤷🏼♀️
Deniz07 Omom Teşekkür ederiz ilk çocuğum o yüzden tecrübesizlik var merak ettim kilosu iyi mi acaba diye içim rahatladı 🙏🏻😊
Deniz07 Ryhnatk1010 Hayır sadece iki ay anne sütü aldı meme reddi yaşadık canım o yüzden mamayla devam etmek zorunda kaldım ☺️
Deniz07 Aalya Çok kilolu olması önemli değil sağlıklı olsun yeter ki aşırı kiloda zaten sağlıklı anlamına gelmiyor içini rahat tut😊
Deniz07 Mlke301020 Olabilir göğüs pompasıyla sağıp ne kadar sütün olduğuna bakabilirsin aslında en azından bilmiş olursun 🙈 meme+mama şeklinde devam edersin ☺️
2ekmek Deniz07 Deniz07 Bunlari yazan birinin 7300 kilosunun 4. Ay için iyi bir deger oldugunu bilmesini beklerdim. Gercekten iyi olup olmadigini mi bilmiyorsunuz yoksa masallah denilsin mi istiyorsunuz.
Aalya Deniz07 oyle elbette ki ortalamada gidiyoruz suan onemli olan o benım ıcın ve motor gelsiimi de iyi sukur suanlık ☺️
Yy2112 Benim bebegim de erkek. 3 ay kontrolünde 6300du . Sadece anne sütüyle besleniyor. Doktor kilosu geride mamaya basla dedi ama mama da kabiz yapti o yüzden vermedim. Bir de bu 3. Meme reddi olmasına rağmen böyle kilosu. Az mi ki
daisybebek Yy2112 doktor saçmalamış bence gayet iyi daha ne olsun. Bence hiç mama ya başlama yazık emzir
Zeyna_ Yy2112 aaa olurmu öyle şey sakın başlamayın mamaya. Bizde 3 gün önce 3 ay kontrolundeydik tam 6 kiloyuz ve doktorum gayet iyi dedi. Ayrıca persentil tablosundan da bakabilirsiniz gayet iyi bu kilo. Lütfen yapmayn. Başka doktora görünün
Cookanne Yy2112 doğum kilosu mu cidden merak ettim. Benim cocuğum 2760 gr doğdu. 3 ayında 5400grdı.dpktorumun dediği iyi kilosu…. İlk 6 ayda doğum kilosunun 2 katı olması bizim kriterimiz dedi.
C_Eren Sebastian biz de aynıyız. Önemli olan şey şu 3. Ay bittikten sonra doğum ağırlığının 2 katına ulaşması 😇 3,5 doğdu oğlum. Şu an 7 kg. 7100-7250 olsa daha bi içim rahat ederdi ama olsun. Çok şükür sağlıklı 🥰🧿