Kasimannesi_ ynksrt0312 ya yemin ederim şaka gibi 5 aylık oldu hala daha 1 saat kesintisiz uyuduğunu bilmem bunlar bana çok ütopik geliyor nasıl uyur bi bebek bu kadar saat hic gak guk demiyor mu cidden
ynksrt0312 Kasimannesi_ Gece 3-4 saatte bir emmek için uyanıyor tekrar uyuyor gündüzleri de kesintisiz uyuyor bende şaşırıyorum ondan sizlere sordum 😂😂😂
Kasimannesi_ ynksrt0312 masallah diyeyim bi çok annenin hayalini yaşıyorsun 😅anan seni Kadir gecesinde mi doğurdu napti 💕
ynksrt0312 Kasimannesi_ 😂😂😂😂 Yok Kadir gecesinde doğmadım tabiki 😂 eşimde bende uykuyu seviyoruz ondandır belki ☺️☺️