Kızlar merhaba. Bebeğim 4 ay 1 günlük normalde uyku düzeni çok iyiydi. Gündüzleri 1 ya da 1 buçuk saat uyur 1 buçuk 2 saat kadar uyanık kalır sonra tekrar uyurdu gece de 11 gibi uyuyup sabah 8 gibi kalkardı. Ama birkaç gündür çok fazla uyuyor. Mesela dün gece 1de uyudu sabah 11 buçukta uyandı. 1 buçukta uyuttum 3te uyandı. 5te uyuttum 7 buçukta uyandı. Uyanırken çok zorlanıyor uyumak istiyor. Sizde böyle bir durum yaşıyor musunuz ? Ya da bu durum normal mi ?