MelikeKrnz Valla benim göğüs ucum az da olsa vardı. Aslında emmenin göğüs ucuyla alakası yok bence. Biz şöyle yaptık; enjektöre 10 ml kadar süt sağıp koyduk, bebek göğsü ağzına aldığı anda sütten sıktık. Öyle böyle derken bi iki seferde alıştı çok şükür. Ama öncesinde ağladı baya. Bi de her seferinde farklı pozisyonda denedik. Birisinde koltuk altımda diğerinde normal emme pozisyonunda. Sizin hiç yoksa eğer şey yapabilirsiniz emme öncesinde ; göğsünüzü varsa süt sağma makinası ile sağın biraz ucu çıksın. Öyle deneyin. Bi de ben hep vermeden önce kendi sütümle göğsümü ıslattım ki tadını alsın diye. Umarım sizin de işinize yarar ve bir an önce bırakırsınız.