mutlukalp21 birebir aynı durumdayız. Memeyi emzik yapan bebeklere özeniyorum resmen. Bizimki sadece doymak için emiyor o da istemeye istemeye. Kilo alımı da hızlı değil, bugün 690 gr alarak 4530 olduğumuzu öğrendik 2. ay kontrolümüzde :( Doymadığını düşündüğüm durumlarda sağıp ekstra veriyordum da hep, emdiği zamanlarda da kendisi sakince bırakıp tekrar memeyi almadığında ve uyuyakaldığında doydu diye düşünüyordum. Bugün süt taşan göğsümü emzirip öyle doydu diye düşündükten sonra ekstra süt verdim biberonla, 70cc içti üstüne inanamadım.
Meme reddi de yaşıyoruz ara ara, savaş veriyorum emzirene kadar. Benimki memeyi sevmeyip erken bırakanlardan olacak sanırım :(