Grupyildizi
Seni o kadar iyi anlıyorum ki ne zor bir şeydirr o😰 ben de hemen hemen 2 aydır çekiyordum gitmeye de utanıyordum açıkcası🥴 Annem sürekli kızım dert saklayan da kalır git diyip durdu. Gitmedim Sağlık ocağın dan netten bulup proctolog kremi kullandım. Bende hiç bir etki göstemedi geçmedi. Baktım evde olmucak Genel cerrahi ye gittim. Makat çatlağı zor bir şeydir ve çoğu hasta çekindiği için geç gelir dedi. Bana bu 2 kremi verdi; Madecassol - Anestol çok iyi geldi.. Yediklerine dikatt et çorba iyi geldiği sanılıyor aksine içme çok tetikler dedi. Sıcak su uygulayabilirsin dedi ve geçti.