Mrybtl canım bende öyleydim durmuyordu hiç denemediğim damla kalmadı ama çocuktan çocuğa değişiyor bana sap simplex işe yaradı 3 veya 4 kez veriyordum acaba gecicekmi diyordum bu günler geçti 🙂 azıcık sabret 3 ayını dolduğunda geciyor şimdi arada veriyorum sap simplex 5 ay 13 günlük kızım senin hissetiğin duyguları hepsini yaşadım yani oturup ağlıyordum 🙂 ama geçiyor o zamanlarıda özliceksin