Biogai evet etkili ama gecici oluyor.Sab simplexe basladim aksamlari 5damla veriyorum pek bi etki goremedim şimdilik.Bebegim kivraniyor uykusu yok anca pış pış kucakta doğdu doğalı böyleyiz.Şuan ailemleyim ama evime geçince ne yapacağım bilmiyorum.Çok bunaldm.İnsanlar yenidoğan bebekleriyle her şey yapıyolar acaba benim ki mi anormal diye sorgulamaya başladım 😔😔