Bi uyku eğitmeninden mi aldiniz kendiniz mi uyguladiniz? Benimki daha 3,5 aylık. Önce emerek mayıştırıyorum sonra salliyorum şu anda. En azindan saatlerini düzene sokmaya calişiyorum. Gündüzler düzenli ama gece uykusuna geçişi daha oturtamadim. 6ayı mi bekliyeyim 4.ayın bitmesini mi bilmiyorum. Bir de ağlatmaktan cok korkuyorum asla dayanamiyorum ağalamasina:( cesarete cok ihtiyacım var. Eşim sen beceremessin bu işi diyor başarmak istiyorum ama :((