Sevda599 elimizden geleni yaptıktan sonra yapacagımız bise yok malesef hepimizin tek isteği emzirmek bebeğimiz için en iyisini istemek , en azından tüm yolları denedim ama emmedi derim mama vermek ten de hiç kacınmam yeterki aç kalmasın ,, tabi simdilik önceliğimiz emmesi☺️