beyzaytr22 emme refleksi iyi 38+4 dogdu hastanede sütüm yok diye biberon la mama vermişlerdi 2 gündür biberon mamayla devam ediyoz bugun göğüs pompasına iki cay kasıgı anca süt geldi onu kasıkla verdim, pompayla sıkıp meme basına gelmesini bekliyorum sonra agzına tutturmaya calısıyorum ama ilerleme yok malesef, bu sürecte biberonla beslemezsem de sarılık olur diye korkuyorum enazından karnı doyuyor diyorum , birazda lohusalık psikolojisi galiba cok umutsuzum