Evelynn çok sağol canım benim
doğal bağışıklığa inanan birisiyim ateş düşürücü vermedim
ayaklarının altına limon sürdüm
kendim limonlu ballı su içtim ılık
sonra hem kendim hem bebeğime çörek otu yağı verdim
odaya soğanı dilip karanfil koydum üzerine 1 gün boyunca tamamen 37,9 da kaldı gece de aynıydı ertesi gün geçti çok şükür
Vücutun mücadelesine inanıyor ona ket vurmayı doğru bulmuyorum ☺️🌸