beyzaytr22 10.5 aylıkken çıkardı ilk disini, 2 gün sonra yanındaki cıktı. 20 gün sonra da üstler başladı biri cıktı, biri çıkmak üzere. Yan kesiciler de şişmiş 1 ay olmadan onlar da çıkacak gibi. Bizimde daha önce ateş oldu ama diş çıkmadı. 38 i de geçmemişti kesin diş diyordum. Belkide dişin damağa yerleşme aşamasıydı yâda başka enfeksiyon bilemiyorum. Sizede geçmiş olsun, dolven verin hemen rahatlatıyor. Calpol bizde ise yaramıyor