asz Mom080 hiç bişey olmaz.ben 14 yıldır evliyim 1 kez lazım olmadı inan ki.kayınvalidemin yoktu bile.çocuklarından biri küçükken parça pinçik etmiş.daha da üstüne düşmemiş kadın.zaten artık tc nosu ile herşeyi görebiliyor yetkililer.
Mom080 asz teşekkür ederim sevindim Türkiye de değiliz sıkıntı olursa halletmek zor olur diye sormak istedim
MustafaEmir koy fotoğraf parçalarını cuzdanin içine kaldir bi soran olursa anlatırsın durumu resmi evraklarla oynama yapılmaz cezası var resim yapıştırma sakın