cherryup Öncelikle hiç 8 de kalkan bebeğim olmadı, süpermiş nazar değmesin:)
Aynı sorunları bende yaşadım ikiz oldukları için hep diğeri de uyanacak korkusu ile yedirdim hatta o kadar çok yedirdim ki ,kimi yedirdigimi unutuyordum uyku sersemi,onlarda hayır demiyordu,sonuç gaz- mama-islak bez üçgeninde kayboldum…Gece beslenmesini düzene oturtmak 2 ayımı aldı ikisine tek tek ugrastim ve ayrı odalara taşıdım.
Bu şartlarda size eş desteği onericem,emzirme dışındaki saatlerde kalkarsa o alıp sakinleştirdi,bir hafta uykusundan fedakarlık yapsın,sonra zaten kontrol size geçecek rüya öğünü ile.