Yagizmomms Ahseninannesiii 12 kg az canm benim bebegm 8.5 kilo zten çok kullanamam onu. Netten alicaktm ama smdi Sen öyle deyince bi tereddüt ettim.
Tgce16 Regen kaç aydan itibaren kullandınız acaba bizede hediye geldi ama çok yorum bulamadım hakkında
Mervearas123 Yagizmomms ben babalin den aldım çok memnun kaldım gerçi daha hiç kullanamadım ama 1 sefer kullandım çok rahat çokda memnun kaldım🤭😅
ssemra Yagizmomms ilkaybaby i tavsiye etmem bacak kısmının denk geldiği kumaş çok geniş çocuğun bacaklarını baya bir ayırması lazım.ben onuncu ayda falan anca kullanabildim dördüncü ayda almıştım çocuğun rahatsız olduğunu görünce kullanmadım