Yagizmomms Kızlar kullanıp memnun kaldığınız kanguru markaları neler ? Ben biraz araştırdimda 4 marka arasnda kaldm mamadusbaby,salomonbaby, babalinbaby( hatırladığım kadarını yazıyorum markaları yanlış yazmış olabilirim 😀) bide ilkaybaby . Zaten bu 4 markanın modelleri bile aynı neye gore seçmem gerekiyor ki birinin 195 lira birinin 155 lira ama görünüşüde ozellikleride aynı.
Mehtaptvz Yagizmomms tavsiyem sifir almamaniz ikinci el satan birçok site var alip elinde kalan memnun olmayan cok oluyor bizde öyle aldik yari fiyatına solomombaby kullanıyoruz
Yagizmomms Mehtaptvz Annelersatiyora faln baktımda 100 den aşağı veren yok ya , kullanılmışa o kadar vereceğime 0 alırım ama yarı fiyatına bulsam kacirmazdm 🙂
Mehtaptvz Yagizmomms tutumluanne,dolap,bebecruz,gardrops gibi yerlere bakmanizi tavsiye ederim hakkaniyetli satis yapan insanlar var bu sitelerde ayrica guvenilir
Yagizmomms MelisDuru Baktımda bayağı pahalıymış canm o 😀 200den yukarı veremem zten bi kanguruya o kadarda vermem ya ben bakkala,markete falan gitmek için istiyorum. Bebek arabası zor oluyor yakın yerler için.
Tgce16 Regen kaç aydan itibaren kullandınız acaba bizede hediye geldi ama çok yorum bulamadım hakkında
Ahseninannesiii Ben dün akşam mother care mağazasından aldım avm içerisinde biraz kullandım bebeğim de rahat etti ben de. Fiyat olarak da bana makul geldi 180₺ den 150₺ ye düşmüş. Bir de iki bacak arası mesafesi daha az olduğu için Bebekler daha rahat ediyor dedi satıcı dikkatli baktığımda gerçekten de o şekilde olduğunu gördüm. Yenidoğan aparatına gerek olmaksızın (baş desteği için ayrı pedi var oldukça rahat ) Doğumdan itibaren 12 kg a kadar kullanılabiliyor. 3 farklı pozisyonu var. Yeni olduğu için dışarıda kullanma fırsatım olmadı ama avm içerisinde bebeğim de ben de çok rahattık bel desteği de var ergonomik yapıya sahip İngiliz menşeili bir ürün. Bakalım şimdilik bir sıkıntı yok ama dediğim gibi kullandıkça göreceğim. Bir de naçizane tavsiyem kanguru alacaksanız bebeğinizi alacağınız kanguruya koyup bir beş dakika deneyip almanızı tavsiye ediyorum yoksa ben de solomom baby alacaktım ama internetten alındığı için bebeğim belki sevmez diye cesaret edemedim. Tavsiyelerim bu şekilde herkese bebişlerle musmutlu günler ☺️☺️
Glitter Ahseninannesiii canim malesef satici yanlis bilgilendirmis. Bacak arasi az oldugunda bebekler yanlis pozisyonda duruyor. Bebegin kemik gelisimi icin bebeklerin bacaklari ve poposu M seklinde, sirti C seklinde durmali
Yagizmomms Ahseninannesiii 12 kg az canm benim bebegm 8.5 kilo zten çok kullanamam onu. Netten alicaktm ama smdi Sen öyle deyince bi tereddüt ettim.
Sevdesaree Yagizmomms fiyt olarak bıra yüksek ama huggyberry ınstgramdan bakabilirsin kesinlikle cok güzl
Glitter Yagizmomms canim facebookta babywearing turkiye diye bir sayfa var. Orda uzmanlardan yardim alman daha dogru olur. Mesela solomonbaby cok oneriliyor ama bebek icinde durmasi gerektigi gibi durmuyor. Ben Huggyberry aldim ama biraz daha pahali soyledigin markalardan