Benanneyimanne Egemen26 yok hayır sadece mayalama ısısına getırmen yeterlı şişe uzerınde detaylı anlatıyor
Egemen26 Benanneyimanne canım teşekkür ederim şokta var diğer marketlerde varmı yoksa şokun kimi güzel oluyor
Balkizinannesi_ Egemen26 yok yok olmaz öyle yapan bir çok tanıdığım var ben alabiliyorum süt o yüZden yapıyorum ama alamasaydım günlük sütten yapardım
Benanneyimanne Egemen26 şokun gayet guzel canım ben bır şışe alıyorum yarısına yogurt yarısına lor yapıyorum 5 6 gun bebegıme yetıyor mumkunse kucuk kavanozlata mayala actıgın bıtene kadar dıgerı taze kalsın ekşimez 👼
Egemen26 Benanneyimanne ay çok sağol canım teşekkürler loru yaparken içine limonmu sıkıp kestirıyorsunuz
Benanneyimanne Egemen26 yok ben 2 bardak sütü kaynatıyorum kaynarken ıcıne yarım cay bardaği yogurt eklıyorum
YABANGULUM Egemen26 ben de bebeğime yediriyorum, yoğurt bitmeden yenisini yaparsın her seferinde maya aramana da gerek kalmaz. Evet yeterli olur 1 yemek kaşığı. Hatta daha az da olur da ben de 1 yk ile yapıyorum.
Egemen26 YABANGULUM canım bişey sorabilirmiyim peynir altı suyunu nasıl kullanıyorsun bide buzdolabında kaç durabilir bi bilgin varmı
Gamzeburkan Egemen26 sutas veya Aoc heryerde var hemen hemen canım biz Yunus veya Migros’tan alıyoruz
pikacuu Egemen26 Biliyorum cnm bebeğin için söyledim zaten. Ben kullanıyorum hiç de sorun olmadı şükür.