Egemen26 merhaba ben günlük süt alıyorum marketten onunla yapıyorum. İlk maya ev yoğurdu olursa ordan devam ettirirsin zaten. Market yoğurdu ile mayalardan da marketten hazır yoğurt almış olursun gibi geliyor bana😉Sütü ocağa koy ısınsın ama kaynatma . Serçe parmağını süte batır , parmağını yakmıyorsa mayalamaya hazırdır. Ben 1 litrelik cam kavonaza yapıyorum çok da güzel oluyor. Kolay gelsin