dphnln Eymenikooo Çişini yaparken ağlamaları olmuyor. O yüzden acaba bitik değil mi diyoruz eşimle. Neyse 25’inde kontrole gideceğiz zaten kendi doktorumuza. O zaman netleşir durumu. Biz de özele gidiyoruz. Nasıl ücret ödemeden yaptırdınız?
Eymenikooo dphnln Önce fiyat aldık normal ücretli yaptıracaktık sünnetini o hastanede kuzenim anestezi teknikeri ve beni uyardı saolsun.Herkes belediyeye gidip sünnet yaptırmak istediğini söyleyip bir evrak alıyormuş o evrakla hastanede ücretsiz şekilde sünnet ettiriyormuş dedi..Normalde 500 tl fiyat verdiler biz razıydık oğlum baya zorlanıyprdu sonra belediyeye gidip evrakı aldık ve gerçekten hiç ücret ödemeden sünnet ettiler hem de 10 dk sürdü çok kolay oldu..İlk 3 gün nerdeyse bezini hiç bağlamadık altına normal yumuşak bezler koyup rahat etmesini sağladık.Bu arada sünnet kilodu aldık hiç bir işe yaramıyor..
Lliya dphnln maşalllah 😍 Geçmiş olsun o zaman bitik olmasa bile yaptırın çok rahatlıyor insan büyüdükçe zorlaşıyor maleeef ☺️ Sağlıklı ömrü olsun yavrunuzun 😍🙏🏻
KATRE_ dphnln canim bizde de ayni durum var ve birazda tikaliymis 2 aylik bebegim 1 ay daha beklicez duruma gore sunnet olcaak