Çok teşekkür ederim
Lliya Çok şükür gece uykularımız düzenli 1 kez kalkıyor ya da sabah 5-6 gibi kalkıyor. Bi de gecen ay kendı doktorumuz izinli oldugu için diğer doktora gitmiştik o bitik gibi dediğinde sünneti sormuştuk. Acele etmeyın mart sonu hava brz ısınsın öyle yaptırın demişti.
Dediğiniz gibi bi an önce yaptırmakta fayda var. Oğlum erken doğdu bu arada. Düzeltilmişi 4,5 aylık. ☺️