OncedenGurme Bebito123 mama sandalyesinde yediriyorum. Kollu önlükler çok iş görüyor. Elini ağzına soksa da kıyafeti kirlenmiyor. Yere de sofra örtüsü serip topluyorum yemek sonrası. Birkaç günde 1 hepsini makinaya atıp yıkıyorum