Dilara412 canım çocuğu ateşli havale geçirmiş biri olarak söylüyorum öncelikle panik olma her çocuk yaşar diye birşey yok tabi ki ilaç içir mutlaka ve kesinlikle 38in üstünde kıyafetlerini çıkartıp sadece çorabı olmalı. Soğuk değil ılık suyla koltuk altı bacak arası boynu gibi yerlerine bez koy devamlı ama sürekli kontrol et ateşi 37ye falan düşerse bir zıbın giydir bu sefer de üşütmesin. Yarına kadar geçmezse doktora görünün mutlaka bir enfeksiyondan kaynaklıysa bizimki kulak iltihapıydı mesela ben de dişe yormuştum antibiyotiksiz geçmez. Çok geçmiş olsun gece biri mutlaka uyanık kalsın devamlı ateşine baksın