Kivancurazmomy12 yaa benim kızımın parmaklarının aynısı☺️ Ben de sormuştum bebekken biraz endişe etmiştim ve doktorda bana aynısını dedi şimdi 2,5 yaşında büyük oranda düzeldi ve hiç bir sorun teşkil etmiyor merak etmeyin 😁 yerim o tontiş parmakları 🥰