Benim oğlumunki de aynen böyle bastıkça nispeten düzeldi ama yine de belli 18 aylık. Doktorumuz genetik demişti ama eşimin de benim de böyle değil 😁altta kalan Tırnaklarını kısa tutmanız gerekiyor parmak aralarını çizip zarar verebiliyor bir de biz hep vicco marka ayakkabı kullanıyoruz doktorumuzun önerisi o parmak yapısından dolayı mantar olmaması için güvenilir ayakkabı kullanmalısınız