Pamukkiz @Miskokuluoglununannesi @mltmkrkl bebekler ilk aylar doyduklarini bilmiyor kizlar o yuzden fazla geleni kusuyorlar. buyudukce yettigi kadarini yiyor obez falan olmuyorlar 🙂
Miskokuluoglununannesi Pamukkiz ama 90 fazla geliyor dessm. Bıde 60 verip denedim gene kusuyor ben çözemedim bu ıso😁
Ebru_06 Miskokuluoglununannesi ben günde 1 öğün 90 cc veriyorum hemde baya güzel emiyor sadece ek olsun diye veriyorum ama bebeğim biberonu tutmuyor bi akıl verin lütfen ne yapabilirim o 1 günlük öğünü 1 saatte oynaya oynaya içiyor ama bnde mahvoluyorum
Miskokuluoglununannesi Ebru_06 valla canım bazı bebekler ne yaparsan yap almıyor ya. Bı arkadasının bebısı de sız gibiydi 😔
Matruyoska Pamukkiz evet söylediğiniz mantıklı aslında. Çünkü denedim 120 de yaptım bazen 100 veya 110 içiyor ama genelde 90 büyüdükçe artması lazım diye düşünüyordum ama demek ki doyuyor
Miskokuluoglununannesi Aytenkrktn yok ya evolvıaydı ilk basta onda da aynıydı smdı humana ya gectk gene aynı
Miskokuluoglununannesi Aytenkrktn suan 120 ıcemez dıye dusunuyorum bazen 90 bıle tam btıremıyor canım
bus1 Miskokuluoglununannesi benim bebeğim de 3ay 20gunluk aynı 2 yada 3saate 90 içiyor hatta bazen onu bile bitiremiyor 🤷
tuval Miskokuluoglununannesi arkadaşımın bebeği de kustu 8-9 ay. Doktor kilo alımı boyu iyiyse sorun değil demişti gelişimini etkilemiyorsa sıkıntı yok sıkmayın canınızı geçer 60cc az 3aylığa hatta 120cc olması lazım sanırım 3aylık için öyle yazıyordu galiba. Birde 2-3 saatte kendisi mi istiyor acıkıyor siz mi veriyorsunuz 2,5 saat ideal olması lazım
Miskokuluoglununannesi tuval bakalım pazartesi asımız var kılomuz normal mı en son gttıgımz de ıyıydı ama. Ya zaten cok cok kusuyor ya fazla da zorlamak istemiyorum canm 90ı anca ıcıyor
fernweh Miskokuluoglununannesi benim oğlum 2,5 aylık 3 saatte bir içiriyorum 120 cc içiyor anne sütü de sağıyorum gün içinde 2-3 defa içirmeye çalışıyorum anne sütünde hızlı acıkıyor 2 saat ancak duruyor
Asel-pinar Yaa benim kızım da 3 aylık sayılır 4 günümüz var . Mama destekli gidiyoruz 1 haftadır sütüm iyice azaldı . Emiyo ama doymuyo 3 saate bir 90 cc içiyo bazen 120 cc doktorumuz isterse 120 ver büyüyo doymaz artık demişti .
mltmkrkl mutlukalp21 bana göre de çok ama alıyor yani kusma falan yok doktor da her çocuk bir degil iştahlı işte aksi daha mı iyi dedi
Miskokuluoglununannesi Aytenkrktn valla bilmiyorum ki doktor fazlasını cıkartuordur dedı hıc oyle bsey demedı
Miskokuluoglununannesi Aytenkrktn ama dedıgınız gıbı olabilir mı kı ya bazen cok asırı kusuyor napcm kı
Aytenkrktn Miskokuluoglununannesi yani sürekli kusuyor sa kabul etmiyor mamayı başka mama da denemişsiniz kusmanın dışında başka şeylere de var mı geçmeyen pişik bagırsak haraketliligi felan ? Kös aylıksınız bu arada