Benim kızım da sadece mama yiyor 4 aylık olmak üzere 120 ml içiyor uzun bir süre 90 ml içiyordu doktor yavaşca mamayı yükselt dedi 120 içiyor bazen 4.5 ölçek atıyorum bazen hepsini içiyor bazen yarısını doymayınca ağlıyor çok mu veriyorum acaba bilmiyorum ama 6 veya 7 aydan sonra mamayı azaltıcam ek gıda olunca sizce çok mu