Fatma46elif35 Zynpanne benim de 3 aylık kizim kapalı yarım götüreceğim iki yaşındaki kızım da kapalıydı açtır iki defa eskide böyle bişey yoktu diyo anneler şimdi nasıl oluyor anlamıyorum
Seydafra Fatma46elif35 ne kadarlıkken açtırdınız benm kızım şuan 17 aylık ama hiç elletmiyo yarın götürücem ama hemen poliklinikte mi açtılar
Sibel22 Melekler2 ama kapandığında açmak gerekiyo ve bu büyüdükçede psikolojik olarak kalacak o bölgeye hiç dokundurtmayacak gibime geliyo kapanmaması için birşeyler
Melekler2 Sibel22 siz dokundukça çocuk kendine dokundurtmayacak o kapanmıyor kendiliğinden açılıyor merak etmeyin çocuğu rahatsız etmeyin. bakın internete güvenerek çocuğu tedirgin yapmayın inanın bana geçiyor..
Fatma46elif35 Sibel22 benim kızım altını degisirken el degdietmiyo doktor iğne yaptı diyo çok zor oliyo büyük olursa
Fatma46elif35 Sibel22 3 yaşında 2 buçuk yaşında fark ettim iki defa açtı doktor tekrar kapandı şimdi acil sürekli yıkıyorum bakım dediğimde iğne yaptı doktor diyo
Sibel22 Melekler2 aynen dediğiniz gibi oluyor zaten artık büyüdü ve ayaklarını kasıyo farkediyo inşallah düzelir ya
Sibel22 Ayrıca anneler başka post açmadan buraya yazıyım belki görüp cevaplarsınız. Kızım güldüğünde hep ağızına geliyo boğuluyo yada istifra ediyo çocuğu gülmeye başlarken daha susturmaya çalışıyoruz acaba böyle olup çaresini bulan varmı ne iyi gelir