Sibel22 İyiakşamlar kremden kullananlar ismini söyleyebilirlermi yurt dışındayım burda normal krem kullanıyorum kullanıpta dört beş günde etki gören arkadaşlar vardı
Zynpanne Sibel22 estriol kullandık bizde ayrıca sonrasında tekrar etti yapısıklık hocamız vazelinle her temizlikte orayı yumusatmamı söyledi
bortecen Sibel22 vazalın kullanmayın doktora ozellıkle sordum burda okumustum sakın dedı açma işleminden sonrada prednol krem verdı 3 ay oldu hala yapışıklığımız yok 15 gun boyuncada her gece 10 dk ka suya oturttuk
Sinemisssss Zynpanne bana doktor zeytinyağı dedi ama ya pek içime sinmedi doktor daha iyi bilir diyecekler tabi ama sanki vazelin daha mantıklı
Sibel22 Zynpanne aa tekrarmı yapıitı bizimde iki kez yapıştı, sipariş etmesemmi onunlada yapışıyorsa vazelin normal vazelinmi onunda içinde zararlı bir madde var falan diyorlardı sanki bi ara
Sibel22 Sinemisssss aslında mantıklı ya zeytin yağıda bundan sonra öylemi denesem. bu kremlerde herzaman herzaman arada içinede gidiyor zarar, fakat bana önerdiği normal günlük krem özel onun için olan bir krem yok burda
Zynpanne Sibel22 Sinemisssss yani bu konu icin iki doktora gittik içimizde pişmanlık olmasın diye ikiside aynı şekilde önce krem 10 gün sonra vazelin dedi ama bilemiyorum
Sinemisssss Sibel22 ben sürüyorum günde 1 kez şu an için bir yapışıklık yok ama hafiften kızardı balı kızımın ☺️ Bakalım hergün duşla atlatacağız sanırım bunu
Fatma46elif35 bortecen Bende günlük suda bekletiyorum ik defa açtı doktor büyükse bezi birakririn bezde etki ediyor sizin kiziniz kaç aylık
Sibel22 bortecen bize hiç önermedide dedim acaba çocuk vazelini falanmı var öyşeyse kullanılır herhalde
Zynpanne Fatma46elif35 aylık kontrollerde çıktı 5.ayda fark edildi şimdi 7aylık olcak iki kez kapandı açıldı çok dikkat ediyorum gerçekten ama birlikte değilmiş bu bir çok kız çocuğnda olurmus malesef
Fatma46elif35 Zynpanne benim de 3 aylık kizim kapalı yarım götüreceğim iki yaşındaki kızım da kapalıydı açtır iki defa eskide böyle bişey yoktu diyo anneler şimdi nasıl oluyor anlamıyorum
Fatma46elif35 Zynpanne Ben üç aylık kızımı açtırdık vajina yerini ıslak mendil krem bezden oluyo dedi kimyasal olduğu için sizde dikkat edin erken bezi biraktirin
Sibel22 Woody a bizede her alt değiştirdiğinde masaj yap kremle dedi be buna rağmen kapanıyo üzülüyorum çocuk boşuna krem alıyo
Sibel22 Melekler2 ama kapandığında açmak gerekiyo ve bu büyüdükçede psikolojik olarak kalacak o bölgeye hiç dokundurtmayacak gibime geliyo kapanmaması için birşeyler