Deniz_kvk iyi bir baba, çok çok iyi bir evlat,kardeşlerine çok iyi bi abii. Bana da çoook iyi bi eş demeyi çok isterdm🤣 yani aslında iyidir Bi kadının istediği ne varsa öyledir ama işte ailesine karşı falan savunamaz, haksızlık karşısında bile susar,ve gezmeyi hiç sevmezz.yine de çok şükür.