ftmaemir Deniz_kvk banyosunu yaptırır yemeğini yedirir hava güzelse beraber dışarıya çıkarlar benim işlerim olduğunda sadece uykusu geldiğinde uyutmakta zorluk çeker al seni istiyor diye 😄😄
sokomel bence iyi bir baba. 👍🏻 altını hiç değiştirmemiştir. birkaç kaşık yemek vermek hariç bir öğünde doyurmuşluğu yoktur. üzerini komple hiç giydirmemiştir. gece uyanmalarında benim yerime hiç kalkmamış ve uyutmamıştır. hiç tek yıkamamış ve tek parka götürmemiştir. kendiliğinden alıp hiç oynamamıştır daha çok ben iş ve yemek yapmak zorunda olduğumda oynar. aşısıydı yemeğiydi vitaminiydi vs bunları hatırlatsa da üzerinde kafa yormaz. kendiliğinden araştırmaz. kendiliğinden bir şey almaz. ama sonuca baktığımda bence iyi baba. baktığında içtenlikle ve severek oynuyor mutlu ediyor eğlendiriyor seviyor sakınıyor. bebeğim de onu seviyor. yani iletişimleri gayet güzel. herkesin iyi anne baba anlayışı farklıdır. benim bebeğimin mutluluğu önceliğim. bebeğim mutluysa ben mutluysam babası iyi babadır. önemli olan duygusal yakınlık, babalık. zaten bakım konusu iyi babalıkla değil iyi eş olmakla alakalı daha çok. 😂
Kumsalgo Mamasını içirir, uyutur, dışarı çıkarır, kitap okur. Geceleri ve sabahları da nöbetleşe bakarız. Baba gibi baba :)
Vinividiviciii Deniz_kvk Babamdan daha iyi bir baba.Babam bizi çok sever maddi olarak hep yanımızdaydı ama manevi olarak eksiklikleri vardı halada var.Ama eşim o kadar iyi bir baba ki kızlarımız çok şanslı ben ondan razıyım Allah’ta ondan razı olsun ❤️
Karabiber57 Deniz_kvk Allahım ondan bin kere razı olsun iyi ki var harika bir baba yetemediğim zamanlar da o annelik yapıyor 💙
[silindi] Deniz_kvk bana çok güzel bir eş evlatlarimada mükemmel bir baba vefakar çocuklarına bana düşkün bizsiz asla boğazından bı lokma geçmeyen benim ve çocuklarımız için gecesini gündüzüne katıp bizim mutluluğumuz için çabalayan eşsiz bir eş çok şükür elhamdülillah 🤲
Muhasebeciana Deniz_kvk cok memnunum Allah razi olsun esimden cok guzel bir baba olucagina adim gibi emindim ve oyle de oldu kizimin ustune titrer benim evde isim oldugunda kizima bakar oyunlar oynarlar guldurur cok guzel vakit gecirirler baba kiz
Yorgunanne07 Deniz_kvk iyi bir baba ama ben hanı bazı babalar vardır ya usdune düşer evladının düşse kendi cani acır gibi olur ama yok duse duse büyücek der birde çocuklar ağladığında nefret edio bazen sesini yukseltio haricinde iyi babadir
durucinar Deniz_kvk mükemmel 💕 kızımız 3bucuk yaşında mamasını hep o hazrlamistir mesela yediremezdi boğazına kaçıracak diye korkardı üstünü de giydiremezdi incitecek diye kızımız büyüdü saçlarını babası tarayıp örer giydirir birlikte yemek hazırlarlar bana şimdi de 2aylik oğlum var eline biberonu verip kaçıyorum 🤭 görmediğim babalığı yeri geldi eşim yaptı şefkatiyle sevgisiyle Allah ım başımızdan eksik etmesin 🤲
Cheerfulmom Deniz_kvk Süper kahramanımız 🥰 eşim mükemmel bir baba ve babalık okadar yakışıyor ki,Kalbim adam 🙏🏻 Bukadarını hayal edemezdim sanırım.
Morcivert061 Deniz_kvk her zaman söylerim yüzüne. Mükemmel bir koca olamazsın ama mükemmel bi babasın DİE😂
PortakalliKahve Deniz_kvk Çevremde gördüğüm en iyi baba. Oğlumun göz bebeği, daha 5 aylık ve gözleri hep babasının üstünde. Babası varken beni asla görmez. Eşliğindende memnunum, Sağolsun 🧡
Kuzey06 05ay05az20e1sra14na9di3r27 iki saattir kendimi ajan gibi hissettim sizin kullanici adinizi cozmeye calisiyorum acaba gizli bi mesaj mi var diye 😂😂😂😂 sonuc olarak ayyas mom buldum. Affola canim sıkıldı galiba 😂😂🥰
Deniz_kvk Oh ne guzel yaaa. Burada hep eşinin kocaligini babaligini sikayet eden postlar goruyordum. İyi babalarin da var oldugunu gostermek farkindalik olusturmak icin boyle post acmistim. Yavrularimiz icin cok sevindim