Dezehs Kubrakayraa gerçekten öyle taktığım 2. Günü mastit oldum 3 gün ateşler içinde öldüm şükür geçti
zeyzey77 Dezehs Sütyen göğüsleri çok sıkıyorsa etkiler. Sütyen rahat olmalı. Bende sütyen kullamiyorim emzirme sütyeni ve çok rahat. Emzirme autyeni olmazsa göğüs pedi kullanamıyorum ve bu sefer karnımdan aşağı süt akıyor
Cicek_Gokce46 Dezehs Malesef etkiliyor destekli sütyen taktığım zamanlar sütümün azaldığını fark ettim ve takmıyorum artık
Heyecandorukta Dezehs 40 gunluk anneyim, sadece doktora giderken emzirme sutyeni takiyorum ve penye olmasina ragmen ne zaman taksam mastit oldum kanallarim tikandi. Ise baslarken napicam hic bilmiyorum
Dezehs EslemDilan evet bende diğer çocuklar da yarim atlet takardım 1 hafta önce salaklık yaptım sütyen taktım sütüm az bende diyorum neden bebk ağlıyor
Mumofasil Dezehs çok sıkıysa etkileyebilir. Bir tarafa biriktirip katılaştırabilir bu da mastit sebebidir.
elfymn Dezehs bi kaç yazıda görmüştüm sıktığı ve baskı yaptığı için süt kanalları kapanabilir yada tıkanıp süt üretimini azaltabiliriz 🤷🏻♀️ Doğru mudur bilmem ama mantıklı geldi bana
YldrmBytkn Dezehs 10 aylık anneyim evde asla takamıyorum sutyen ne zamana taksam akşamına hemen mastıt oluyorum 😭 dün yine bi deli cesareti geldi evde taktım şuan perişan halde ağrı çekiyorum sol göğsumde misket kadar tıkanıklık oluştu 🥺😭
CesurBey Dezehs ben de sütyen kullanmıyordum evdeyim diye bugün taktım hatta uyuyacaktım postunuza denk geldim iyiki de geldim çıkarıp attım 🤭
mozaik Dezehs gebelik okulunda ebe , emzirme sutyenlerinden kullanin demisti. Sıkmiyor onlar. Emzirdigim sürede onlardan kullanmistim. Tabii dısarı cıkarken havlu kağit falan koyuyordum. Gögüs ucunu belli ediyor.
benkubra Dezehs kesinlikle etkiliyor canim.. sut kanallarini baskiliyor 😔 ende farketmissin aslinda bak bence guzel kaliteli birkac emzirme sutyeni edin ve is yerinde onu kullan bende oyle yapmayi dusunuyorum ise baslayinca