boncuk- Mom587 ama yaraya göre değişir çok derin değilse daha çabuk iyileşiyor benimki acayip derindi ondan sen bana bakma 😊
Mom587 boncuk- yarın e bebekden alayim ozaman. Kullanımı hen emzirmeden sonra kapağı takmak demi başka biseyi yok. Normalde ben sürekli ıslak bezle temizliyorum hem emzirme öncesi hem sonrası lansinoh sürüyorum.
boncuk- Mom587 al canım şifa olsun inşallah. Sürekli göğsünde kalsın emzirirken çıkar. İlk kullanımda suyla falan yıkıyorsun o kadar. Ara ara yine sadece suyla yıkarsın süt lekelerini falan. Artık lansinoha ara ver bi bak bakalım
sadeanne Hepsini bırak Garmastan al bana dua edeceksin:) her şeyi denedim üstüne tanımıyorum bu kremin :)