Mom587 Kizlar 1 hafta oldu doğum yapalı. Göğüslerim yara oldu hamilelikte ve suan lansinoh kullanıyorum pek fazla fayda etmiyor. Varmi başka öneriniz. Sizler nasıl başa çıktınız göğüs yaraları ile ne kadar sürede geçti. Gümüş kapak alsam gec mi kaldım
Mom7856 Mom587 lansinoh çok etkili aslında sürdükten sonra 2 saat filan açıkta bırakın göğüslerinizi i yatmadan da sürebilirsiniz emizrmeden sonra o zamam daha etkili oluyor sürüp sütyen tişört vs çekmeyin üstüne
Betull95 Mom587 kullanacağınız hiç bir kremin vs faydası olmayacak emin olun bende çok çektim sonunda gümüş kapak kurtarıcım oldu şuan en uygun e bebek baby mom marka alabilirseniz onu alın derim geçmiş olsun
MerveToprakk Mom587 Gumus kapak iyileştirdi benim yaraları, başka hiçbir şey çözüm olmamıştı. Bende geç aldım kapakları sen de al😬
Gulercan Susam yağı eğer evde tahin varsa üzerinde birikmiş olan yağı da kullanabilirsiniz ben faydasını görmüştüm rahatlama açısından Allah yardimciniz olsun
Duyguuvtnsvn Karabaş otunu kaynatıp bı pamukla goguslerinize sürün, İbrahim Saraçoğlu’nun önerisiyfi, bende işe yaradı
Mom587 Betull95 gördüm onu , diğer marka silverette 350 civarı. E bebekdeki daha uygun heralde ayarları farklıymış. Işe yarar mi diye düşündüm çok cunki lansinoh da çok oneriolardi hiç biseye yaramadi. 999 olmasi gerekiyor diyorlar gümüşün. Ebebekdeki 925 mis
Betull95 Mom587 ben kullanıyorum ve gayet memnunum ilk günden bile faydasını gördüm diyebilirim gümüş ayarı 925 olur zaten☺️
Mom587 MerveToprakk gümüş kapak kullanirken başka birşey kullanmaya gerek yok değil mi. Lansinoh da 70 80 ztn e bebekde gumuskapak 110 tl. Direk gümüş kapak alayim
boncuk- Mom587 lansinoha para yetişmiyor bana gümüş kapak çok iyi gelmişti. Yarıldı uçlarım resmen yeni et doldu oralar
Mom587 boncuk- kararma yapio dediler 925 olan. Bende bilemedim doğum yapalı 9 gün oldu. Silverette almalimiyim değer mi bilemedim. Ne zmn geçiyor yaralar. 1 hafta daha varsa e bebekde 110 tl alıp geceyim dedim ama 2 3 ay devam eden yaralar varmis kararsiz kaldım.bu yuzden
boncuk- Mom587 olsun ben de 925 kullandım o da işe yaradı bence dene. Hem ekstra bir temizlik de gerektirmiyor
boncuk- Mom587 ama yaraya göre değişir çok derin değilse daha çabuk iyileşiyor benimki acayip derindi ondan sen bana bakma 😊