Arassezin Derenasli benim kızımın doğum kilosu 3.780 .şimdi 8 ay 6 günlük ama 7.700 kilosu.yani anlayacağınız sadece sizin bebek zayıf değil.hemde mama yediği halde(mama yiyen bebek kilolu derler ya)olmayınca olmuyor bazen.saglikli olsunlar kilosu az olsun napalim
BusraG Derenasli benmkisi 9. Ayda kontrol oldu. 7800dü. 3300 doğdu. İştahı da iyi ama fazla hareketten dolayı çok kilo almıyor ve de almaz dedi hemşire. Az alırlarmış. Baksan çırpı gibi. Ama eskilerin bi sözü vardır. Zayıf olan diri olur. Hakikaten öyle. Sağlıklı ise boşverinn zayıf olsun. Kız bebek narin olur. ":)
Kavininanasi Aştım o meseleyi, çok takıyordum 8 aylık olacak anca 7 kilodur. Çok takardım allah var ama yok arkadaş konuşan arkasını dönüp gidiyor tasası bana kalıyor. Zayıf mı dedi bebeğime daha iyisini sen yetiştir diyip susturuyorum.
Birdunyagezegen Derenasli Benimde 9;aylık kızım . Geçen ay yani 8 aylıkken 7600 kiloydu.. şehir dışına çıktık 10 gündür baya baya iştahsız ve sanırım dış çıkaracak onunda etkisi var Zaten yiyen bir çocuk değildi şuan asla yemiyor sabahtan beri ek gıda ağzına sürmedi 3 defa mama içti sadece. Napicam bilmiyorum 🤦
Mom987 BEYZANUR2020 Ya aslında kilolu olan bebekler de ilerde kilo verdirmeye uğraştırılıyor. Bizzat tanıdıklarım var Bence çok zayıfta değil yine toparlar diye düşünüyorum. 😊
Mom987 Derenasli Hmm iştahsızlık deyince aklıma diş geldi veya kan değerleri düşük olabilir yada yapısı budur. Daha toparlar diye düşünüyorum eğer yapısal değilse☺️
dontsleppyunhappy Derenasli canım çorbalarına bal kabağı, yer elması ve tatlı patates ekle. Tatları tatlı oldugu için baya severek yiyor benimki, bir dene istersen.
rabiasuleyman Benim kızımda 7 aylık 15 gun kilosu iyi ama kizima ismiyle çağirdiğimda tepki vermiyor oyuncaklariyla oynuyor ba ba ediyor ama çağirdiğimda tepki vermiyor bebekleri őyle olan var mi lutfen cvp yazin
Tortilla Derenasli canm tavuk balıgı trhananın ıcınr kat ez ıycene anlamaz tadını. Sarımsakta atarsan hıc anlamaz