Zeyna_ Ben eşimden öncede oynuyordum oda ben oynuyorum diye yükleyip kendine köy açmıştı bekarken 😂Onun köyü benden çok geriden geliyor ama şuan ikimizde oynuyoruz🤣😍evli iken oynayınca ikimizde aynı klandayız🤷♂️🤣Sonra köyümün adını evlenince olacak oğlumuzun adı olsun hemde erkek adı olsun diye 😉😆Yıllardır öyle köyün adı. Oyuna başlayacak olursanız tanışalım mümkünse aynı klanda 😂🌼