Kelebegimmmm Anne kankalar bebeğimi gece gündz sağark besliyrm. Sağarkn vakit geçrimk içn telfonda oynanan güzel oyunlara ihtiyacm varr. Çok sevdiğinz oyunları bana söyler misnzz😚💜
ilkgozagrimmm Kelebegimmmm gardenscapes oynuyorum ben. Eşleştirme oyunu ve level atladikca bahçe düzeni yapıyorsun
Durukusunannesii Vanilya Üniversteye giderken çok oynardım 😂 sağolsun eşim alıstrmıstı hadi gel vs atalım diye diye 😂 ama eşim birtürlü brakamıyo artık bıktım bilgisayarı kırdım bi ara sinirden yaptı yine oynuyo
adastra Kelebegimmmm Hiç telefon oyunu oynamam fazla bağımlılık yapıyorlar 😬 onun yerine YouTube videoları, mini diziler izleyebilirsiniz ben öyle yapıyordum sagarken güzel vakit geçiyordu ☺️
Zeyna_ Bal_bebek çok uzun yıllar oynadım En son geçen sene eşimle kavga edince silmek zorunda kaldım. Şimdi duygulandım sizden duyunca 😔