bukaga Benimki de ilk günden yara etti.Ağzını tam açıp kavramadığı için oluyor yara.2 aylık olduk hala ucunu emiyor,ağzını açmaya korkuyor yaramaz 😂Keşke gümüş kapak önceden alsaymışım.Krem sürüp yıkama derdi yok.Uykuya kimse çözüm bulamıyor maalesef.Benim ki de memede uyuduğuyla bütün günü geçiriyor.Toplam 1 saat anca uyuyordur.Düzene girecekler inşaallah.