Brcdrnlila Emir11 herkes uyusun ister😂benimki 2 aylık uyusun diye bakıyorum valla dua ediyorumda bi yakınımızın bebeği akşam hep 8 de yatarmış sabah 8 de kalkarmış şimdi bir kız ark konuştum 4 aylık bebeği onunki de öyle uyuyormuş vallahi çok iyiymiş😊
Emir11 26262626 evet düzeni bozulduğu anda bizimkide uyumuyor huzursuz oluyor. Saati gelince pijamalarıni giydirip uyutuyorum her gün rutinimiz böyle inşallah bozulmaz