26262626 mutlaka çok faydalıdır, eskiler hep çocuk uyuyarak büyür derler. Ama işte insan acaba neden bu kadar uyuyor diye evham yapıyor. Hele 40ı çıkana kadar öyle uyudu öyle uyudu ki anlatamam 😂😂 40tan sonra gözü açıldı çocuğun ama yine de çok uzun süreler uyanık kalmıyor. Öğleden sonra mutlaka bir uzun uyku yapmak istiyor. Ne bileyim sağlıkları iyi olsun da🤷🏻♀️