Defnelinaa Gulzdmr anladım canım merkezde misiniz ben merkezde oturuyorum su an izindeyim digor kaymakamlığında memurum bnde
Gulzdmr Browni_61 göğüslerimden dolayı hiç düzelmediler mastitten dolayı bebeğimde emmek istemiyor kısacası çok zorlanıyorum…
Asel-pinar Gulzdmr anladım canım ankaradayım ben de aynı şehirde olsaydık tanışmak isterdim sizinle enazından sütünüz boşa gitmezdi 😇
zeyzey77 Gulzdmr Maşallah ne güzel bol bol sütün geliyor. Bence emzirmeye devam et . Bebeğine odaklan başka bir şey düşünme. O süt onun için çok faydalı
Asya52 Fatosemir Deletedmom5284 merhaba el pompası ile mi yoksa elektrikli olanlar ile mi sağıyorsunuz. Bnm süt şuan yetiyor ama artsın istiyorum azalıyor gibi geliyor bzen
Deletedmom5284 Asya52 manuel olarak wee baby elektrikli olarak tekli lansinoh kullanıyorum ikiside güzel