pelinkahraman Lagertha ebebekte aynı ürüne iki ayrı fiyat var. Biri 59,90 biri 79,90. Hangisi sizinki acaba biliyor musunuz ?
Lagertha pelinkahraman canım ben indirim de 50 ₺ almıştım şimdi 59,90 fiyatı diğerleri ile aynı sadece onlar renginden dolayı pahalı
ozge3747 pelinkahraman YİYecek için baby&plus ın termosunu çok öneriyorlar. İçecek için stanley termos kullanıyorum. Aşırı memnunum