Papatyam Esse5 2. Ayda bıraktı biberon u. Şu an 9 a lik hala ağzına sürmez. Sağdigim sütü kaşıkla veriyorlar
CidemNisa AselZeynepli e bebekte tek modeldi zaten yinede url veriyorum sana https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ebebek-mamajoo-pp-silver-biberon-150-ml-423024784?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=58375851687&utm_term=22323999807&ga_prodid=423024784&ga_merchantid=118807678&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=Cj0KCQjwg73kBRDVARIsAF-kEH8o9q0RrXG6Q9mtUZDz4IT9_nb88JsuQQj5COLHA2C9DyKuY3xl88oaAgGQEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
CidemNisa AselZeynepli başta kaşıkla verirken biberonu verileniyordum ağzına öyle öyle tutmaya başladı aklında bulunsun