Esse5 Bebeğim 3,5 aylık ve ben 1 ay sonra işe başlayacağım , sadece anne sütü alıyor beni emiyor , geçtiğimiz gün biberonla buzluktaki anne sütümden vermeyi denedik (dışarı yanlız çıkmam gerekti) fakat kesinlikle ağzına biberonu sokmadı😔🤯. lansinoh momma ve dr browns gaz önleyici var elimde ikisinide denedim😭😭😔🤦🏼♀️ Böyle bir durumla karşılaşıp çözüm bulabilen ler yardımcı olabilir mi? 🙏🙏🙏☺️
Destina Esse5 alıyordu biberon ve 2 ayı geçtikten sonra almadı aldıramıyorum kıyameti koparıyor bende şurda bekleyin 😳
Kavunicibalik Esse5 alıştırma bardağı kullanın. Aranıza biberon sokmayın, sizin yerinize onu tercih edebilir daha sonra.
Kubis Esse5 canım az önce başka bir arkadaşa yazdım nasıl çözdüğümu. Belki sende de işe yarar. Profilimden son yazdığımi okuyabilirsin.
Sseda05 Benım bebegım 7 aylık olucak dogdugundan beridir vermeye calısıyorum ama tutmadı biberonu tutmayan tutmuyo emın olun biz kaşıkla verıyoduk hep biraz zor oluyor tabı mamada..bıberonu alısan anneyı bırakıyor birde aklınızda olsun
Esse5 Sseda05 teşekkür ederim 🙏☺️😔 inşallah beni bırakmaz ama işe başlamam gerek 4 saat çalışacak olsamda 4 saatte mutlaka acıkıcak biliyorum 🙏😭 çok zor
Esse5 Destina bizimde 2 aya kadar alıyordu .40 ı çıkana kadarda mama da yemişti sezaryenden dolayı süt geç gelme durumları olunca 😭🤦🏼♀️ Yetmediğini düşünmek falan işte . Ama aradan baya zaman geçti ve biberonu unutmuş malesef 😭😭😭
Destina Esse5 benim zaman geçmedi bi gece öncesi alıyordu bi gece sonrası almadı bu bebeler bi çakal 😂
Esse5 Kavunicibalik alıştırma bardağıyla içebilirmi 250 cc yi 😔 biberon mecbur içecek ben işten çıkıp emzirmeye gidemem
EsmerZ Benim kızımda 3,5 aylık ne emzik ne biberon hiç birini almıyor. Her yerde emziriyorum ancak beni emiyor 😒
CidemNisa Esse5 bziimde aynı şekildeydi kaşıkla yedirmeye başlamıştım sonra mamajoo biberon önerdiler anne göğsüne yakın diye ve kızım tuttu kesinlikle tavsiye ediyorum
Cagribusrahamza Esse5 bardakla vermeyi deneyin benimki 5 aylık olacak henüz işe dönmeyeceğim ama biberon ve emzik kesinlikle almıyor ama bardakla içmeye bayılıyor
CidemNisa AselZeynepli e bebekte tek modeldi zaten yinede url veriyorum sana https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ebebek-mamajoo-pp-silver-biberon-150-ml-423024784?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=58375851687&utm_term=22323999807&ga_prodid=423024784&ga_merchantid=118807678&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=Cj0KCQjwg73kBRDVARIsAF-kEH8o9q0RrXG6Q9mtUZDz4IT9_nb88JsuQQj5COLHA2C9DyKuY3xl88oaAgGQEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
CidemNisa AselZeynepli başta kaşıkla verirken biberonu verileniyordum ağzına öyle öyle tutmaya başladı aklında bulunsun
Gulsenomer Valla cok kaliteli biberonlar alicaktim ama dedim.ki ya simdi okadar para vermiyim belki almaz nuk markasinin en ucuz biberonundan aldim ara sira verdim evde alissin diye bir iki kere sonra disari cikarken sağdım biberonla icti valla bende sasirdim almaz diye dusundum ilkinde yapamadi alisamadi 2. Deneme basarili olmustu deneyin devamli