Gamzealya35_ Bende 33 haftalık doğum yaptım. 2.060 gram 48 cm doğdu oğlum. Küveze girmicek dediler sonra nolduysa benim dikişlerim falan devam ederken alıp küveze götürmüşler. Oksijen desteği sağlancak denmiş. Doğumdan 6 saat sonra görmeye gittim. Ne damaryolu, ne solunum hiçbişey yoktu ölece yatıyordu. Gel git derken 9 gün kaldık küvezde. Orda kaldığı sürece kilo kaybı yaşadı 1.800 e düştü. Bu seferde 2 kilo olunca çıkartıcaz dediler. Bizim herhangi bi sağlıj sorunu yoktu. Sırf bu yüzden tuttuklaerı için biz imza atarak çıkardık. Evde bakımı çok zor. Kendilerini anne karnında hissettikleri için hep uyuyolar ve uyanmaları çok zor. Sürekli uyandırıp besledim. Sarılık olmaması için. İlk ay 1.200 kilo aldı. Sonra 5 aylık olana kadar her ay 1 kilo aldı. Sürekli dışarı çıkardık temiz hava bağışıklık güçlendirir dedi doktorumuz. Ve en önemlisi hergün banyo yaptırdım ve hala yaptırıyorum aşı dışında hiç banyo yaptırmamazlık yapmadım. Şuan 22 aylık. Sormak istediğin herhangi bişey olursa sorabilirsin. Tez zamanda kavuşursun inşallah🌸