Funda08 Dün öğlen sünnet oldu bu gün akşam oldu aradan saatler geçti ama hiç ilerleme Yok uyanık olduğu sürece çok ağlıyor sürekli ayağımda sallıyorum o şekil uyuyabiliyor çok gülen bebeğim gitti hiç gülmüyor hiç oyuncaklarına bakmıyor hep kalkmak isterdi hiç kalkmak istemiyor bu kadar uzun sürmesi beni endişelendirdi yarın bi doktora görünmek istiyorum ilk çişte ağlamasını bekliyordum ama hala değişiklik Yok