Esra93 fatima Bardakta denedim ilk oğlumda bardakla çok rahat etmiştim ama bardakla da ağlıyor ve çok bacakları hareketli bardağı da oynatacak acıtacak diye korkup çıkardım
Alazcns Perşembe günü oldu oğlum 3 ay 8.günlük 2 gecedir uyumuyor ağlıyor 2 tane krem verdi bize de anestol diğeri de m ile başlıyor
Arzuu34 Esra93 ilk çişini yapmaya çalıştığı sırasında aglayabilir demisti, 2 saat icinde azalmıştı. Bu yuzden ağlamış olabilir.Ama gece boyunca uykusunda sicrayarak uyanmalari 2-3 gün sürmüştü. Surekli kucak ve meme istemişti.
Haticebubekir Annesininbaloglu deriyi geriye dogru çekip şapka kısmının ayrıldıgını görüyorsun yapışma olmasını önlemek ıcın önemli bir hareket
omevrn Esra93 biz de vugün sünnet olduk şişliğimiz var bize terramycin krem versi günde 3 defa bezi bol bağla dedi. yüzüstü yatırma dedi yüzüstü uyumaya alışık olduğundan uykuya dalamıyor bir türlü:(
Selmagkce Esra93 arkadaşlar yanlız ilk iki gün krem sürülmüyor sadece calpol ve fitil iki günde ağrısı geçiyor zaten bir haftada düzeliyor biz 3 aylıkken yaptırdık
Esra93 Demirr Kantaron yağı yanığı bile iyileştiriyor doğal kantaron yağı bende de var sünnet icin de iyi geldiğini duydum bu gün bi kere sürdüm ama batikonda sürdüm
fatima Esra93 canım biz bantladık şu an oynamıyor bardak evet bizimkide çok hareketli.. bir iki gün idare edeceğiz mecbur
Alazcns Esra93 neyse ki erkenden sünnet olmaları daha iyi ileri de daha zor oluyor 1 hafta idare edeceğiz size de çok geçmiş olsun Allah damat olmalarını gösterir inşallah
omevrn Esra93 ben soktoruna mesaj arrım uyuyamıyor deyince rahatsa yüzüstü yatırın demiş yatırdım sıkıntımız yok şükür mışıl mışıl uyuyor. Muhtemelen canları yanmasın diye söylüyorlar dene eğer rahatsa yatsın.
Esra93 fatima nasıl bantladınız acaba varsa yöntemi deneyelim ben hareket ettikçe acıtmasından korktum
Esra93 Alazcns Amin inş teşekkür ederiz size de çok geçmiş olsun erken sünnet her zaman en iyisi sadece canlarının yanması çok üzücü işte ❤️