rbndmrcn
benimki çok konuşuyor ama hiç anlaşılmıyor ne söylediği🤷🏼♀️ Son 1 haftadır ama baya konuşmaya başladı. Şuan anne, baba, dede , babaanne, dayı, eis (almanca dondurma demek), nein (almanca hayır demek), baba nerde? , at , gol , düştü gibi şeyler söylemeye başladı sanki dili çözülüyor gibi 🥰