Annelinka1 siz bebeğinizle konuşurken uzun cümleler mi kuruyorsunuz? Ya da hızlı mı konuşuyorsunuz? Genelde cümleye geçememe nedenleri bunlar oluyor. Kısa ve net cümleler kurun. Gereksiz sıfatlardan, uzatmalardan, kelimelerden kaçının. Çünkü anne baba uzun cümleler kurunca çocuklar da uzun cümle kurmaya çalışıyorlar. Ancak beyinlerinde birleştiremedikleri için uzun cümleleri kuramıyorlar. Bir de tane tane konuşmayı deneyin 😊