Asyadeniz Oğlum 3 ay 8 günlük bayadır mama kullanıyorum..Hipp le başladık ve onunlada devam ediyoruz.Doktora gittik geçen gün hangi mama daha iyidir sizce hipp en iyisi mi diye sordum güldü ve dedi ki anne sütüne karşı bütün mamalar aynıdır..Senin bebeğin onun tadını sevmiştir gaz yapmamıştır başka bebeğede X bir mama iyi gelebilir dedi..O an çok üzüldüm mama verdiğimiz için..Hem sütüm yeterli değil hem de saolsun bebeğim 2 günlükken sarılık olduğu için kayınvalidem bana bile sormadan koca biberonu bebeğime verdi ve beni reddetti..Yani istediğiniz bir mamayı verebilirsiniz..